Tapahtumat

Korona-tilanteen vuoksi tilaisuuksiin ja niiden järjestämiseen voi tulla muutoksia. Mahdollisista peruutuksista ilmoitamme tämän nettisivun lisäksi Satakunnan Kansan Tänään-palstalla ja sähköpostilla

HEINÄKUU 2021

12. - 16.7. 2021 myymme  talvisodan leipää ja lotta-tuotteita  Porin torilla LOTTAKANTTIINISSA päivittäin klo 10 - 14

SYYSKUU

25.09. Ilmavalvontatapahtuma klo 10.00–15.00 Porin päivän vieton yhteydessä lauantaina  Porin vesitornin vieressä. Tilaisuuteen osallistuville kahvitarjoilu viereisessä Tuomarinkatu 2 olevassa De Gamlas Hem I Björneborg - Porin Vanhainkodissa. Tervetuloa!

LOKAKUU

2.–3.10. Liittokokous ja perinnepäivä Vaasassa. Tervetuloa Vaasaan, valkoiseen kaupunkiin. Tiedustelut ja ilmoittautumiset pj Helvi Wallille puh. 0500-593259 tai sähköpostilla helvi.walli(at)gmail.com

17.10. Valtakunnallinen pääjuhla klo 10 Helsingin Tuomiokirkossa. Lotta Svärdin perustamisen satavuotisjuhlavuoden muistoksi järjestettävä juhlamessu, tiedustelut pj Helvi Walli.

29.10. Luento Lotta Svärd 100 vuotta naisten yhteiskuntavastuuta klo 17.3019.00, Otsolan kansalaisopistossa, os. Juhana Herttuankatu 16, Pori, vapaa pääsy.

MARRASKUU

14.11. Juhlamessu Keski-Porin kirkossa, Lotta Svärd 100 vuotta klo 10. Ohjelmassa mm. lippujen sisääntulo, seppeleen lasku sankarihaudalle, uruissa Juhani Romppanen (mm. Finlandia), Lottaperinne Pori tarjoaa kahvit kirkossa.

19.–21.11. Henkisen ja fyysisen vireyden kurssi lotille ja pikkulotille Kankaanpään kuntoutuskeskuksessa. Lottien ja pikkulottien kuntoutus Lotta Svärd -Säätiön kuntoutus- ja avustusmuodot ovat uudistuneet vuonna 2021.Lotilla ja pikkulotilla on edelleen mahdollisuus hakea 10 vrk:n laitoskuntoutukseen.  Hyvinvointiviikonloppu järjestetään Kankaanpään kuntoutuskeskuksessa 19–21.11.2021. Mukaan mahtuu 30 lottaa/pikkulottaa. Hyvinvointiviikonloppuun lotat voivat hakea joka vuosi ja pikkulotat joka toinen vuosi. Tapahtuman järjestämisen edellytyksenä on Covid-pandemian sallimat rajat. Ilmoittautuminen hyvinvointiviikonloppuun 15.10.2021 mennessä Eila Aalto-Setälälle  puh.040 770 6945 tai Britta Raitalalle puh. 050 3654 109.

JOULUKUU

6.12. Osallistutaan Itsenäisyyspäivän tapahtumiin.

8.12. Joulujuhla ja -ateria klo 15 Ravintola Liisanpuisto, os. Liisankatu 20, Pori. Ohjelmassa puhe ja yhteislaulua sekä kakkuarvonta. Ilmoittautumiset Aira Hyväriselle.

kaikki tämän sivun kuvat ovat Kuvia Suomesta -kuvia. Kuvaajina Roine-Piirainen, Harri Säynevirta ja Joona Kotilainen