Tapahtumat

HUOM! Koronavirus-tilanteeen vuoksi kaikki tämän kevään tilaisuudet on peruutettu huhti-toukokuun osalta.

TAMMIKUU

26.1.2020 Tammisunnuntain kirkkojuhla Keski -Porin kirkossa klo 17.00. Lottaperinteen Laulajat esiintyy. Tilaisuuden järjestävät Vapaussodan Porin Seudun Perinneyhdistys ja Lottaperinne Pori, joka tarjoaa päätöskahvit.

HELMIKUU

1.2. Perinteinen teatteriretki Tasalan Talviteatteriin Luvialle. Näytelmä on teatterin 20- vuotisjuhlavuoden kunniaksi valmistettu rakastettu musikaali von Trappin perheestä "The Sound of Music". Lähtö Liisantorilta klo 13.00. Sitovat ilmoittautumiset 17.1. mennessä Leenalle 050 371 7410 tai leenasuominen(at)yahoo.com  Retken hinta 40 euroa maksetaan pankkiin. Maksut 24.1. mennessä Lottaperinne Pori ry tilille FI32 2005 1800 0181 69 Maksaessa muista henkilökohtainen viitenumero (löytyy osoitetarran oikeasta yläkulmasta) Hintaan sisältyy bussikuljetus, teatterilippu ja väliaikakahvi.

MAALISKUU
2.3. Vuosikokous klo 17.00 Länsi-Suomen Osuuspankki BePOP, Mikonkatu 4C. Kahvitus alkaa klo 16.00. Käynti pankkisalin kautta. Käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Tilaisuuden alussa pankin tarjoamat kahvit. Ohjelmassa on lisäksi pankin puheenvuoro ja LL, LtM Timo Wallin esitelmä aiheesta Vireyttä vuosiin.

6.-8.3. Hyvinvointiviikonloppu Lotille ja Pikkulotille Kankaanpään kuntoutuskeskuksessa. Hoitojen ja ruokailujen välissä ohjattua toimintaa ja leppoisaa yhdessäoloa. Lähtö Liisantorilta pe 6.3. klo 10.30. Ilmoittautumisohjeet ovat jäsenkirjeen lopussa.

13.3.Talvisodan päättymisestä on 80 vuotta. Myymme klo 10.00 alkaen Talvisodan leipää Mikkolan Prisman pääaulassa. Näin voimme kiitollisina kertoa Lottien arvokkaasta työstä.

HUHTIKUU
(KAIKKI HUHTIKUUN TILAISUUDET ON PERUUTETTU!)

7.4. Perinteinen Hiljaisen viikon tilaisuus Seurakuntakeskuksessa klo 18.00
PERUUTETTU!

16.4. Jäsentilaisuus klo 15.00 Seurakuntakeskuksessa Aika tavata ystävä. Pääset mukaan filmin avulla Mekanissa 22.9.2019 järjestetyn juhlan tunnelmaan. Kahvitus alkaa klo 14.00, arpajaiset.
PERUUTETTU!

30.4. Vapunaaton perinteinen konsertti klo 12.00 BePopin käytävällä, Lottaperinteen Laulajat esiintyy Vaarin laulun ja SVeitsikon kanssa. Myytävänä herkullisia munkkeja.
PERUUTETTU!

TOUKOKUU (KAIKKI TOUKOKUUN TILAISUUDET ON PERUUTETTU!)

12.5. Kevätretki Tuorin kartanoon Toukarille. Lähtö klo 11.00 Liisantorilta. Matkan hintaan, 25 €, sisältyvät lounas, esittely ja bussikuljetus. Maksut Lottaperinne Pori ry tilille  FI32 2005 1800 0181 69  Muista viitenumero.
PERUUTETTU!

17.5. Kaatuneiden muistopäivän jumalanpalvelus klo 10 Keski-Porin kirkossa  ja seppeleenlasku Sankarihaudoille. Porin kaupungin kulttuuriasiainkeskus vastaa kahvituksesta ja Lottaperinne Pori tarjoilusta.
PERUUTETTU!

kaikki tämän sivun kuvat ovat Kuvia Suomesta -kuvia. Kuvaajina Roine-Piirainen, Harri Säynevirta ja Joona Kotilainen